Wysyłka i dostawa

Sprawdzona dostawa kurierem UPS

W trosce o dostawę produktów w stanie nienaruszonym, nawiązaliśmy współpracę z kurierem UPS, który szczyci się najniższym odsetkiem zniszczonych paczek i opóźnień wśród kurierów operujących na terenie Polski. Każdy z kurierów UPS poddawany jest codziennym audytom w bazie UPS w Dobrej Szczecińskiej. Paczki układane są na samochodzie od najcięższej do najlżejszej.

Termin realizacji zamówienia

Zamówienia w naszym sklepie realizowane są w czasie od 24 godzin (dla produktów dostępnych od ręki) oraz do 14 dni (towary dostępne na zamówienie).

Wszystkie produkty w naszym sklepie są importowane z Holandii, Danii, Szwecji przez co czas oczekiwania na poszczególne produkty wynosi do 14 dni.

Każdy z produktów na sklepie jest oznaczony jako „dostępny od ręki” (realizacja w 24h) oraz jako „produkt na zamówienie” (realizacja do 14 dni).

Czas dostawy kurierem UPS od dnia wysyłki wynosi 1 dzień roboczy.

Nie będzie mnie w domu dniu dostawy, co robić?

Jeżeli kurier UPS nie zastanie Ciebie w dniu dostawy, to możliwe są dwa scenariusze:

1. Jeżeli zamówienie zostało opłacone z góry a kurier Ciebie nie zastanie, to zostawi paczkę w najbliższym punkcie UPS Access Point do samodzielnego odbioru, są to zazwyczaj sklepy współpracujące z firmą UPS. Paczka czekać będzie na Ciebie przez 10 dni. Zobacz listę punktów UPS Access Point: Kliknij tutaj

Jeżeli nie chcesz odbierać paczki z UPS Access Point, to możesz przekierować ją do ponownego doręczenia pod Twój adres, w tym celu prosimy o kontakt z numerem tel. 512-800-830.

2. Jeżeli podczas składania zamówienia wybrana została opcja „Gotówka przy odbiorze”, to kurier UPS podejmie aż 3 próby doręczenia Twojej przesyłki.

Pamiętaj: Zawsze możesz zmienić datę planowanego doręczenia, w tym celu przygotuj swój numer przesyłki, który otrzymasz mailowo wraz z potwierdzeniem wysyłki a następnie zadzwoń pod numer tel. 22-534-00-00.



Koszyk